Aufgeklärt – Die Verbraucherschutzsendung des TBB
Telefonwerbung unterliegt in Deutschland strengen Regeln. Und das ist auch gut so. Doch immer wieder werden Menschen am Telefon übers Ohr gehauen. Oft geht es in diesen Anrufen um Zeitschriftenabos, neue Telefontarife und Strom- und Gasanbieter. Was sollten Verbraucher*innen tun, wenn sie solche Anrufe erhalten? Wo kann man Beschwerde einreichen? Diese Woche zu Gast bei „Aufgeklärt- Bilinçli Tüketici“ die Bundesministerin der Justiz und für Verbraucherschutz Katarina Barley. „Aufgeklärt- Bilinçli Tüketici“ - Donnerstag, 21.03.2019 zwischen 15-16 Uhr auf Metropol FM. Schreibt uns auf Facebook oder ruft uns an im MetropolFM-Studio unter 030-217 970 71.
Die Sendung kann live unter folgendem Link gehört werden:
http://metropolfm.radio.de/
İzinsiz reklam aramalarının önüne geçmek için Alman Devleti önemli yaptırımlar uyguluyor. Yine de telefonda reklam veya dolandırıcılıkla karşılaşan tüketiciler çok. Bu aramalar genelde gazete aboneliği, yeni telefon tarifeleri, elektrik ve doğalgaz hizmetlerini kapsıyor. Tüketiciler bu aramalar karşısında neler yapabilir? Bu aramaları nereye ve nasıl şikayet edebiliriz? Bu haftaki konuğumuz Federal Adalet ve Tüketiciyi Koruma Bakanı Katarina Barley. „Aufgeklärt - Bilinçli Tüketici“ her Perşembe saat 15:00-16:00’da Metropol Fm’de. Soru ve sorunlarınız için bizlere facebook ve MetropolFM’in stüdyo telefonlarından ulaşabilirsiniz: 030 217 970 -71
Yayını aşağıdaki linkte canlı olarak dinleyebilirsiniz:
http://metropolfm.radio.de/