Aufgeklärt – Die Verbraucherschutzsendung des TBB
Unhygienische Hotelzimmer, verspätete Flüge und noch vieles Andere können einem schnell die Lust am langersehnten Urlaub verderben. Welche Rechte haben Urlauber*innen in solchen Fällen und wie können sie ihre Ansprüche geltend machen?
„Aufgeklärt- Bilinçli Tüketici“ - Donnerstag, 22.08.2019 zwischen 15-16 Uhr auf Metropol FM.
Schreibt uns auf Facebook oder ruft uns an im Metropol FM-Studio unter 030 - 217 970 71.
Die Sendung kann live unter folgendem Link gehört werden: http://metropolfm.radio.de/
Büyük umutlarla yapılan tatil planları, bazen kötü bir tecrübeye dönüşebiliyor. Kirli otel odaları, geciken uçak seferleri ve daha birçok şey tatilde keyfimizi kaçırabiliyor. Peki bu durumlarda tüketiciler hangi haklara sahip ve bu haklardan nasıl istifade ederler?
„Aufgeklärt - Bilinçli Tüketici“ her perşembe saat 15:00-16:00’da Metropol FM’de.
Soru ve sorunlarınız için bizlere Facebook'tan ve Metropol FM’in stüdyo telefonlarından ulaşabilirsiniz: 030 - 217 970 -71
Yayını aşağıdaki linkte canlı olarak dinleyebilirsiniz: http://metropolfm.radio.de/