/tbbaufgeklaert

Aufgeklärt – Die Verbraucherschutzsendung des TBB

Aufgeklärt-125

Sendung vom 27.01.2022 von 15.00 bis 16.00

Möbel richtig reklamieren

Mangelhafte Kleidungsstücke können wir einfach reklamieren oder umtauschen. Doch wenn Möbelstücke Mängel aufweisen, ist die Reklamation nicht immer ganz so einfach. Verbraucherschützer:innen raten Reklamationen immer schriftlich zu beantragen.

Doch wer muss beweisen, dass ein Mangel vorliegt? Für welche Mängel haften Händler:innen bei Möbeln? Wie kann man Möbel richtig reklamieren?

„Aufgeklärt- Bilinçli Tüketici“ - Donnerstag, 27.01.2022 zwischen 15-16 Uhr auf Metropol FM. Schreibt uns auf Facebook oder ruft uns an im Metropol FM-Studio unter 030 - 217 970 71. Die Sendung kann live unter folgendem Link gehört werden: http://metropolfm.radio.de/

Hatalı Mobilyalarda Nasıl Doğru İtiraz Edilir

Satın alınan bir kıyafetin hatalı çıkması durumunda kolayca değişim veya iade yapabiliyoruz. Fakat söz konusu mobilya olunca durum biraz daha karmaşık bir hal alıyor. Tüketici Uzmanları Reklamation denilen şikayetleri mutlaka yazılı bir şekilde işletmeye bildirmek gerektiğini vurguluyor.

Hatanın olduğunu kim nasıl ispat etmeli? Mobilyadaki hangi hatalardan satıcı sorumlu? Doğru bir şekilde nasıl itiraz ederim?

„Aufgeklärt - Bilinçli Tüketici“ her perşembe saat 15:00-16:00’da Metropol FM’de. Soru ve sorunlarınız için bizlere facebook ve Metropol FM’in stüdyo telefonlarından ulaşabilirsiniz: 030 - 217 970 -71

Yayını aşağıdaki linkte canlı olarak dinleyebilirsiniz: http://metropolfm.radio.de/

Aufgeklärt wird gefördert durch

in Kooperation mit